خدمة تفسير احلام الزوار

تفسير رؤية الاب المتوفي في الحلم

والدي متوفي من 14 يوم حلمت بيه اني كنت واقفه فالبلكونه و باصه عليه لانه كان رايح لدكتور قدامنا و كانت ف ايده شنطه زرقاء ف دخل للدكتور ونسي الشنطه فضلت باصه عالشنطه ل حد ياخدها جت واحده جارتنا خدتها و فضلت ازعقلها قولتلها سيبي الشنطه و فجآه لاقيت بابا فالشقه بيقولي انتي بتسرقيني قولتله لا يا حبيبي مكنتش شايفاك انت كنت شايفه فلانه و بعدين وقف و لاقيته طوييييييل قوي حضني و قالي مش عايزه اشوفك تاني و عمال يحضن فيا و انا بشب علشان اطوله لان كان طويل جدا
بعدين قعد عالكنبه و اخواتي مكنوش شايفينه بعدين شافوه راح نام عالارض و ببص لاقيت رجله الاتنين مقطوعه.. قولتله يا حبيبي ايه ده.. قالي انا كويس
راحت ماما قالتلي هاتي ابوكي شيليه و هاتيه علي رجلي
حطيته علي رجلها فضل يصغر لحد ما بقي رضيع

رؤية الأب يعاتب الإبن في المنام

إذا رأى الشخص أن والده الميت قد جاء من أجل أن يعاتبه في المنام، دل ذلك على أنه الأب يريد أن يرفع من شأن ابنه ويعلو به.

تفسير رؤية الميت في المنام وهو غاضب

إذا رأى الشخص في منامه أن والده غاضب منه وحزين جداً، دل ذلك على أن الشخص الحالم يقوم بعمل أشياء كثيرة تغضب الأب ولا يرضى عنها.

رؤية الأب الميت في المنام مريض

عندما يرى الحالم والده المتوفي في المنام وكان مريض جداً هذا يدل على شدة عذاب هذا الأب في قبره وبالتالي فهو يحتاج إلى الدعاء والفاتحة والمداومة على قراءة القرآن له والصلاة له بفك كربه في قبره.
عندما يرى الحالم أن أبوه المتوفي مريض جداً وبعدما تناول الطعام من يد الحالم في الرؤية عادت له الصحة الجيدة مرة أخرى فتلك الرؤية تدل على أن الأب سوف يتحسن حاله في قبره بعد دعاء أبنه له مباشرة وإطعام عدد من المساكين والمحتاجين.

Leave a Comment